nedjelja, 15. travnja 2012.

Nyx Sheer Gloss

 Imam ga i ja! Nakon pomnog razmisljanja, stojeci u ducanu "Šminka i to", odlucila sam se Pink Caramel nijansu. Premda je to linija sheer sjajila, ovaj je genijalno pigmentiran i boja je zakon.



Mislim da je cijena tih sjajila oko 50 kn, mozda par kuna manje. Ljepljivost je svedena skoro pa na nulu, sto mi se osim pigmentiranosti najvise i svida. Jedini minus je sto zato i nisu bas postojana.

Na slici se vidi da efekt dosta ovisi i o kolicini nanesenog proizvoda. Da se postici lagani pink efekt na usnama (donji swatch) isto kao i jaka pokrivenost kricave pink boje. U svakom slucaju, zadovoljna.

Imate vi koje Nyxovo sjajilo i kako ste zadovoljni s njim?

Broj komentara: 6:

  1. Prekrasna nijansa! Sviđa mi se pigmentacija. :) Imam jedno NYX sjajilo koje čeka na isprobavanje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ce bit neki izvjestaj, bas me zanima kakva su ostala sjajila :)

      Izbriši
  2. Prekrasno je! Ja svoje još nisam isprobala, sad mi dođe da ga stavim iako sam doma kad vidim kako je divno! ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cemu cekati? :D prvo sam imala neke svoje sumnje oko tog kak ce izgledati na usnama, ali sam bas ostala paf koliko je odlican

      Izbriši
  3. Nisam ni ja problala, čekam sunčano vrijeme lol :D Ali ga stalno gledam :D

    OdgovoriIzbriši