petak, 27. travnja 2012.

Illamasqua #4

Illamasqua style Smokey Eye i jednooke buduce kolege!

Ovaj put smo vjezbali generalnu tehniku smokey eye, a tek slijedi precizno crtanje tusem i instalacija umjetnih trepuša.






Naravno i ovaj put sam doma dosla s par odlicnih stvari za svoj kovceg (kojeg jos nisam kupila, preporuke? Sto laksi!).

Famozno kremasto rumenilo Libido, olovka Vow i Skin Base Foundation  No.6, koja je inace neutralna nijansa. Slijede recenzije i slike.

U meduvremenu moram pokazati svoje odusevljenje MAC sjenilom, tj nijansom Steamy Frost na koju uopce nisam obracala paznju do prekjucer. Odlicnost!


Steamy Frost. Kavorukotres.

Boja je ledeno plavo zelena, i mislim da ne postoje oci kojima ne bi stajale. Pigmentiranost odlicna, trajnost takoder. Lagano za izblendati. Na slici je jedan swatch sa ArtDeco bazom, ali se zapravo ni ne kuzi koji je (mislim da je gornji!).

Ovako to nekako izgleda na smede oci. Isprve sam planirala ici laganini, ali nakon slikanja sam dodala Manhattan Mat Black, i vise nije bilo toliko laganini.

Par ljudi mi je spomenulo da sam previse iskonturirala nos..a na slici ni k od konture, odlicnost. Fotografsko umijece sjedi 5!


Vidimo se sutra, ajbok.

Nema komentara:

Objavi komentar