utorak, 17. travnja 2012.

Illamasqua School of Make Up Art, Master Prof tecaj u Zagrebu, day #1

Evo me s prvog predavanja u Illamasqui, pisem kao sto sam i obecala. Bit cu kratka zbog umornosti i buke u glavi od puno informacija i planova.

Ukratko, odusevljenost. Pristup Master tecaja je profesionalan, i upravo ono sto sam htjela. Mislim da nitko tko se odluci na ovaj tecaj nece pozaliti.

U prvom tjednu je fokus na licu, tj, kako napraviti savrseno platno? Odredivanje tonova, podtonova, podloge i korektori, sketching i rumenila.

S obzirom na moju rastresenost i nervozu zbog prvog dana, nisam nista uslikala. Potrudit cu se za slijedeci put. Pozdrav ekipi s tecaja, i Blanki koju sam danas upoznala, kod koje cete ujedno moci vidjeti slike od danas. Odo spat.



kopirajt by sminkerica.com

4 komentara:

  1. Nisam ni očekivala ništa manje od njih. Jedva čekam izvještaje i zavidim ti do neba :) Sretno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem :D ako se dobro sjecam, pricala si da se planiras upisati? Ako ces imat kakvih pitanja, tu sam!

      Izbriši
    2. Vodim te na kavu za 5 tjedana :))

      Izbriši