petak, 20. travnja 2012.

Illamasqua'n'Stuff

Nakon produhovljenog drugog predavanja o sketchingu i rumenilima, naoruzana novim kistom, donosim dojmove.

Cak i kada mislis da znas dosta, fakat ne znas. Temeljito smo prosli konturiranje lica sjencanjem i highlightanjem (^^),  isticanjem i sakrivanjem licnih atributa, testiranjem kompaktnih i onih kremastih rumenila.
Izlazak na puš pauzu je bio pravi dozivljaj, jer su ulicni promatraci upirali prstima na nase savrsene crte lica i pupoljaste rumene obraze.

Konturiranje je velika vecina obavljenog posla, pogotovo kad se radi o natural beauty izgledu. Kad je konturiranje savladano, nebo je granica. Na internetu ima puno skica po kojima mozete konturirati, vecina njih je isto ili slicno. Na tome dosta ljudi i grijesi. Svako lice je drugacije, i svakom licu treba razlicite elemente naglasiti ili sakriti. Imajte te skice na umu, ali kao smjernice, a ne strogo pisana pravila. Kratka rijec mudrosti, gotova sam, ajmo dalje.





Upoznajte se.

Illamasqua ne testira svoje proizvode na zivotinjama, kistovi su u potpunosti od sinteticke dlake.

Prvi ljepotan je kist za podlogu, idealan za tekuce i kremaste teksture. Meni sluzi za nanosenje primera, podloge te u korektorne svrhe. Ovi hipoalergeni, precizno izradeni kistovi takoder imaju svojstvo munjevito brzog susenja, pa su prikladni u stresnim "10 minuta za 10 modela" situacijama.




Trenutno mi je ovo najdrazi kist ikad. Savrsen za konturiranje i nanosenje rumenila, izrazito mekan a opet cvrst, savrseno i u par poteza obavlja sav posao. Al fakat, ja sjedim na drugoj strani sobe, a frajer sve sam.
Nisam ga stigla ocistit prije slikanja, moj bed.




Amo dalje.
Za kraj hićem par slika novih stvari iz Illamasqua goodie bag.
Vjerojatno bum recenzirala, al ako hocete biti sigurni da budem, zatrazite!






Broj komentara: 8:

  1. issss goodie bag :O drool. ovaj 2. kist je fkt predivan. uzela bih ga i ne bih se ni sekunde mislila da je +200 kn -.- izgleda zabavno sve (u svemu).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj kist je stvarno pametna investicija,no doubt. Mislim da je oko 250 kn.

      Izbriši
  2. Ovu mudrost koju si napisala o konturiranju si trebala boldati (možda se ureže u pamćenje svima) :))
    Što se tiče kistova, vrijede svake lipe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo bi lijepo. Mislim, i logicno je kaj ne?
      Slazem se za kistove.

      Izbriši
  3. super mi je izvještaj za nas koje želimo isto jednog dana upisati tečaj :)

    OdgovoriIzbriši
  4. slinim, odličan post. koristan i samo me sada još više to sve kopka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, premda ja nisam zadovoljna svojim postovima. :D Kad sam tamo nikak da uhvatim vremena da poslikam kak izgledaju modeli nakon packanja i slicno.
      Neka te kopka! Buduca kolegice :]

      Izbriši