utorak, 19. lipnja 2012.

Kaj se dogada?

Bok!

Proslo je dosta vremena od zadnjeg posta. Guzva je sveprisutna! Cini mi se da ce ljeto biti radno, hrpa termina je vec zauzeta za vjencanja i pod razno.

Kaj se u meduvremenu dogada?

U nedjelju sam s dragim mi fotografima iz Fotokluba Zagreb posjetila Novsku (ispada da Novska  nije na moru, brao ja), gdje smo odrzali snimanje za izlozbu koja ce biti izlozena zajedno s modnom revijom mladih dizajnera u Novskoj, iliti "Novska Fashion Day". Strasno sam si hepi jer cu takoder raditi i na samoj reviji.

Trebati ce mi neko vrijeme da dignem slike sa snimanja na blog, jer nisam sigurna kada ce stici u moje ruke. Bilo je genijalno.



Jep, ovako ja ispadam na slikama. Zato i jesam s druge strane kamere.


 Nije islo ni tak, pa su me hvatali iz daljine. Njah!

 
Nemrem vise tipkat, rastopit cu se. Djeco, drzite svoje kremaste proizvode u frizider jerbo nebu dobro.

Za kraj, dobila sam par upita zasto nemam objavljene cijene sminkanja na blogu. Zato jer se osjecam vazno kad dobim upit na mail, eto, sad znate.
Ali zaozbac, mozete me pitati bilokaj na mail.

Od jutra do sutra, dovđenja.

Nema komentara:

Objavi komentar