utorak, 29. svibnja 2012.

Pozdrav.

na zalost jos uvijek nemam kod sebe niti slike sa zavrsnog Illamasquinog ispita, niti jos nismo docekali nase diplome. Nadam se skorasnjoj dodjeli. U meduvremenu nam je stigla druga generacija Masterica. Zelim im puno zabave i srece u daljnjem nadogradivanju skillova.

Proslo je vec 3. snimanje u Fotoklubu Zagreb. Zadovoljna sam. Bez obzira sto uvijek imam osjecaj da mi nesto nedostaje u kovcegu (al zapravo mi i fale neke krucijalne stvari, sto onda trazi dodatno magijanje), shvatila sam da mi to stvarno puno znaci. Nisam ni primjetila, a vec je kroz moje ruke i kistove proslo dosta lica, i svakim danom se taj broj povecava, proporcionalno s mojim samopouzdanjem.

Slike su fotosop free, direkt iz fotica.


Vjerojatno ste do sad i primjetili da sam stavila novi "page", iliti Portfolio, gdje cu stavljati slike nakon svakog snimanja/sminkanja. Bilo bi mi drago cuti Vasa misljenja u vezi radova.

Morati cu se i malo ispricati zbog poveceg izbivanja sa bloga i nedostatka tutorijala/slika i ostalog. Otkad sam pocela masovno sminkati druge, nemam uopce volje hititi ista na sebe kamoli se slikati jos, objavljivati na blogu i slicno. Mozda nesto osvane ako uhvatim vremena ovih dana.

To je to. Javljajte mi se, saljite prijedloge, upite, rezervacije za termine, glupe komentare!

Do daljnjeg.

2 komentara:

  1. Hej! Jučer me Aneleh tegala u svom postu pa danas ja tegam tebe :) Nadam se da je to ok. Tag je Get to Know Me! Trebaš napisati 7 stvari o sebi i tegati 6 blogera. Eto, ako nemaš vremena za fotkanje i sl., možda ti pomogne tag. Sretno! Inače, super su fotke, ni ne treba im fotoshop!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, jos me nitko nije tegao prije, hvala :D krecem pisati!

      Izbriši